BMW 116d E vstřikovač common rail diesel

Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter.

Vstřikovač Bosch 0986435179 0445110289

MINI (R56) Cooper D 02-2011 - 11-2013 82 112 N47 C20 A
Výkon 82 kW 112k
Typ motoru N47 C20 A
Objem 2000 ccm
Rok výroby 02-2011 - 11-2013

Repasované - 100% funkční včetně protokolu.
:
Záměnná čísla vstřikovače:
0445110289 0445110401 0445110600
0445110601 0986435179 0986435210 0986435245

Vstřikovač Common Rail BOSCH CRI 0445110289


Vstřikovač Common Rail BOSCH CRI 0445110289



(id:0984fds35hr)
3 000,-
cena bez DPH 2 479,34
dostupnost: skladem

MONTUJEME DO:

BMW 1 (E81) 116 d 01-2011 - 12-2011 66 90 N47 D20 A,N47 D20 C

BMW 1 (E81) 116 d 11-2008 - 12-2011 85 116 N47 D20 A,N47 D20 C
BMW 1 (E81) 118 d 09-2006 - 12-2011 100 136 N47 D20 A,N47 D20 C
BMW 1 (E81) 118 d 09-2006 - 12-2011 105 143 N47 D20 A,N47 D20 C
BMW 1 (E87) 116 d 01-2011 - 12-2011 66 90 N47 D20 C
BMW 1 (E87) 116 d 12-2008 - 09-2012 85 116 N47 D20 A
BMW 1 (E87) 118 d 09-2006 - 06-2011 100 136 N47 D20 A,N47 D20 C
BMW 1 (E87) 118 d 09-2006 - 06-2011 105 143 N47 D20 A,N47 D20 C
BMW 1 (F20) 116 d 12-2010 - 85 116 N47 D20 C
BMW 1 (F20) 118 d 12-2010 - 100 136 N47 D20 C
BMW 1 (F20) 118 d 12-2010 - 105 143 N47 D20 C
BMW 1 (F20) 118 d xDrive 07-2013 - 105 143 N47 D20 C
BMW 1 (F21) 116 d 01-2012 - 85 116 N47 D20 C
BMW 1 (F21) 118 d 12-2011 - 105 143 N47 D20 C
BMW 1 (F21) 118 d 12-2011 - 100 136 N47 D20 C
BMW 1 (F21) 118 d xDrive 05-2013 - 105 143 N47 D20 C
 
BMW 1 Kabriolet (E88) 118 d 09-2008 - 12-2013 100 136 N47 D20 A,N47 D20 C
BMW 1 Kabriolet (E88) 118 d 09-2008 - 12-2013 105 143 N47 D20 A,N47 D20 C
BMW 1 kupé (E82) 118 d 09-2009 - 10-2013 100 136 N47 D20 C
BMW 1 kupé (E82) 118 d 09-2009 - 10-2013 105 143 N47 D20 C
 
BMW 2 kupé (F22, F87) 218 d 01-2014 - 105 143 N47 D20 C
 
BMW 3 (E90) 316 d 07-2009 - 12-2011 85 116 N47 D20 C
BMW 3 (E90) 318 d 02-2007 - 03-2010 100 136 N47 D20 A
BMW 3 (E90) 318 d 02-2007 - 10-2011 105 143 N47 D20 A,N47 D20 C
BMW 3 (F30, F80) 316 d 05-2011 - 85 116 B47 D20 A,N47 D20 C
BMW 3 (F30, F80) 318 d 05-2011 - 06-2015 105 143 N47 D20 C
BMW 3 (F30, F80) 318 d 05-2011 - 100 136 B47 D20 A,N47 D20 C
BMW 3 (F30, F80) 318 d xDrive 11-2012 - 05-2015 105 143 N47 D20 C
BMW 3 GRAN TURISMO (F34) 318 d 03-2013 - 105 143 N47 D20 C
BMW 3 GRAN TURISMO (F34) 318 d 03-2013 - 100 136 N47 D20 C
BMW 3 Touring (E91) 316 d 09-2009 - 06-2012 85 116 N47 D20 C
BMW 3 Touring (E91) 318 d 07-2007 - 06-2012 100 136 N47 D20 C
BMW 3 Touring (E91) 318 d 09-2007 - 06-2012 105 143 N47 D20 A,N47 D20 C
BMW 3 Touring (F31) 316 d 02-2012 - 85 116 B47 D20 A,N47 D20 C
BMW 3 Touring (F31) 318 d 07-2011 - 06-2015 105 143 N47 D20 C
BMW 3 Touring (F31) 318 d 07-2011 - 100 136 B47 D20 A,N47 D20 C
BMW 3 Touring (F31) 318 d xDrive 01-2013 - 05-2015 105 143 N47 D20 C
BMW 4 Gran Coupe (F36) 418 d 03-2014 - 105 143 N47 D20 C
 
BMW X1 (E84) sDrive 16 d 04-2012 - 06-2015 85 116 N47 D20 C
BMW X1 (E84) sDrive 18 d 03-2009 - 06-2015 100 136 N47 D20 C
BMW X1 (E84) sDrive 18 d 10-2009 - 06-2015 105 143 N47 D20 C
BMW X1 (E84) xDrive 18 d 03-2009 - 06-2015 100 136 N47 D20 C
BMW X1 (E84) xDrive 18 d 10-2009 - 06-2015 105 143 N47 D20 C
 
MINI (R56) Cooper D 02-2011 - 11-2013 82 112 N47 C20 A
MINI (R56) Cooper SD 02-2011 - 11-2013 100 136 N47 C20 A
MINI (R56) Cooper SD 02-2011 - 11-2013 105 143 N47 C20 A
MINI CLUBMAN (R55) Cooper D 02-2011 - 06-2014 82 112 N47 C20 A
MINI CLUBMAN (R55) Cooper SD 02-2011 - 06-2014 100 136 N47 C20 A
MINI CLUBMAN (R55) Cooper SD 02-2011 - 06-2014 105 143 N47 C20 A
MINI CLUBVAN (R55) Cooper D 12-2012 - 06-2014 82 112 N47 C20 A

 

Čištění vysokotlakých zásobníků a čerpadel systémů common rail je kriticky nezbytnou operací !!!!!

Vážený servisní partnere, uživateli automobilu s dieselovým motorem. Poslední dobou dochází k značnému zvýšení počtu reklamací namontovaných nových, opravených či repasovaných vstřikovačů a čerpadel.
Viník je jasný - poté co jsme provedli invastigaci mnoha desítek takovýchto reklamací - zjistili jsme že viníkem je nedostatečné vyčistění dalších komponent vstřikovacích systémů. 
Mnoho nečistot zůstává ve vysokotlakých zásobnících a v čerpadlech. nedostatečně jsou čištěny vysokotlaké trubky a palivové nádrže.
Často se vstává,že je čerpadlo a rail plné nečistot a pilin a přesto jsou montovany nové nebo opravené vstřiky, což vždy spolehlivě končí závadou a reklamací,která nemuže byt uznána a tak dochází k nedorozuměním.!!!!!!!!
Ve výsledku se ucpávají regulační ventily čerpadel a railů, a hlavně vstřikovače. Zabraňte tomu, předejděte tomu !!
Záloha na vracení poškozeného turbodmychadla je cena+2000kč Záloha na vracení poškozeného poškozeného vstřikovače je cena+1000kč Záloha na vracení poškozeného čerpadla je cena+2000kč Záloha bude vracena PO DORUČENÍ poškozeného dílu NA NAŠÍ FIRMU. Doprava svoz a rozvoz do 100km zdarma