Záloha na vracení poškozeného turbodmychadla je cena+2000kč Záloha bude vracena PO DORUČENÍ TURBODMYCHADLA NA NAŠÍ FIRMU. Doprava a svoz turbodmychadel,servořízení do 60km zdarma Pokud si nevíte rady, stačí zavolat na níže uvedené kontakty a rádi Vám poradíme a pomůžeme s výběrem. Delphi Diesel Servis Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter. Cena elektrického zařízení obsahuje recyklační poplatek v souladu s ustanovením § 37h odst. 3 zákona o odpadech a autorský poplatek. Doprava a svoz turbodmychadel,servořízení do 60km zdarma

Renovace a čištění filtrů DPF Seat

Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze informativní charakter. Cena elektrického zařízení obsahuje recyklační poplatek v souladu s ustanovením § 37h odst. 3 zákona o odpadech a autorský poplatek.

řazení podle ceny: 
celkem 2 položky

4 500,-
cena bez DPH 3 719,01
(id:fdáýžýuhzgjhk36556)
dostupnost: 2 dny

Čištění DPF - filtr pevných částic Seat Alhambra 2.0 TDI PD 103kW

Čištění DPF - filtr pevných částic Seat Alhambra 2.0 TDI PD 103kW

Profesionálně čistíme pouze suchou metodou všechny typy a značky filtrů pevných částic

Ceník čištění DPF a katalyzátorů | ceny jsou uvedeny s DPH | ceník platný od 24,5.2018

U DPF /FAP filtrů spojených s oxidačním katalyzátorem nikdy nesmíte používat chemii, čistit filtr vysokotlakou myčkou nebo  vysokotlakou párou,protože hrozí poškození oxidační vrstvy jádra katalyzátoru a tím jeho zničení.

CENA MONTÁŽE A DEMONTÁŽE filtru DPF od 1500kč

Filtry pevných částic (DPF/FAP)  PROFESIONÁLNÍ  Renovace 

Provádíme precizní čištění pouze funkčních DPF filtrů díky špičkové diagnostice

Před výměnou filtru nebo jeho čištěním vždy řešte příčinu zanesení

Ne vždy je zanesení filtru pevných částic způsobeno běžným provozem,* a proto před samotnou výměnou je důležité zkontrolovat správnou funkčnost celé pohonné jednotky, obzvláště v případech, kdy k zanesení došlo v podezřele krátkém čase. 

Zde je totiž velké riziko, že samotná výměna filtru je pouze řešením následku jiných závad. Důvody pro zaplnění jsou velmi často problémy systému řízení motoru a jeho následná vyšší produkce sazí, například špatná funkce vstřikovačů, systému přeplňování-turbodmychadlo, systému zpětného vedení výfukových plynů,EGR, a podobně. 
Dále je to u vozů se systémem dodatečného přimíchávání aditiv nedostatečná údržba, kdy aditiva nejsou dlouhodobě doplněna nebo jsou použita jiná aditiva, která neodpovídají předepsané normě. Proto je velice důležitá diagnostika všech senzorů a celé řídicí elektroniky motoru. 

Tou druhou a standardní možností zaplnění filtru je zanesení popílkem, který vzniká spalováním samotných sazí právě při regeneracích,. V tomto případě to snadno zjistíte správnou diagnostikou. 

Řešení je pak jednoduché. Vyměnit opravdu jen filtr. Dodejme jen, že při montáži je nezbytné použít nový montážní materiál, jako závěsné gumy a různá těsnění. Zásadně při montáži nepoužívejte
výfukové pasty a tmely. 

Hrozí ucpání kanálků filtrační vložky. Při manipulaci s filtrem se vyvarujte nárazům, které by mohly poškodit křehkou vložku filtru. 

Po namontování je nutné provést aktualizaci řídicí jednotky příslušným diagnostickým zařízením. 

A v neposlední řadě vyměňte MOTORVÝ OLEJ se specifikací pro vozy s filtrem pevných částic.

Ucpání filtru běžným provozem nastává u starších systémů nejčastěji kvůli majiteli vozu a jeho způsobu jízdy, kdy se mu probíhající regeneraci „podaří“ vždy přerušit. 

Systémy novějších vozidel by ale měly být již skoro „řidiči vzdorné“ a regenerace může probíhat téměř za jakéhokoliv jízdního stavu. Je přerušena pouze velmi krátkou jízdou a vypnutím motoru. Zaplnění filtru dosáhne takové hodnoty, že již nemůže proběhnout regenerace automaticky. 
Jedinou možností pak je nucená regenerace pomocí diagnostiky, ale pokud zaplnění překročí určitou hodnotu, není již možno filtr vůbec regenerovat a je nutné ho vyměnit.

U DPF /FAP filtrů spojených s oxidačním katalyzátorem nikdy nesmíte používat chemii, čistit filtr vysokotlakou myčkou nebo  vysokotlakou párou,protože hrozí poškození oxidační vrstvy jádra katalyzátoru a tím jeho zničení.

Vyfoukávání kanálků,je ideální po předehřátí


V případě použití speciální pece k tomu určené (několik hodin při teplotách kolem 600 °C a více) jde o celkem účinnou metodu. Takto vysoké teploty jsou nutné pro vytvoření konzistentního vypáleného sloupce sazí, který jde vyfoukat.

Profesionální čištění DPF/FAP  filtrů a katalyzátorů,, 

Profesionálně čistíme všechny typy a značky,, 
Z filtru odstraňujeme olej, saze,popel a jine nečistoty. 

Filtry mají vždy po čištění plnohodnotnou 95-100% průchodnost. 
Nejlepší cena 

. Podrobnější informace po telefonu, nebo emailem. 

rimanekmotor@seznam.cz 
tel. 732585580

Jen DPF nebo celé auto.
Pro renovaci můžete dodat pouze samotný filtr pevných částic a nebo přistavit celé vozidlo

4 500,-
cena bez DPH 3 719,01
(id:likomijko)
dostupnost: na dotaz

Renovace a čištění filtrů pevných částic DPF Seat Dieselové motory Seat Alhambra 2.0 TDI PD 103kW

Dieselové motory Seat Alhambra 2.0 TDI PD 103kW

Profesionálně čistíme pouze suchou metodou všechny typy a značky filtrů pevných částic

Ceník čištění DPF a katalyzátorů | ceny jsou uvedeny s DPH | ceník platný od 24,5.2018

U DPF /FAP filtrů spojených s oxidačním katalyzátorem nikdy nesmíte používat chemii, čistit filtr vysokotlakou myčkou nebo  vysokotlakou párou,protože hrozí poškození oxidační vrstvy jádra katalyzátoru a tím jeho zničení.

CENA MONTÁŽE A DEMONTÁŽE filtru DPF od 1500kč

Filtry pevných částic (DPF/FAP)  PROFESIONÁLNÍ  Renovace 

Provádíme precizní čištění pouze funkčních DPF filtrů díky špičkové diagnostice

Před výměnou filtru nebo jeho čištěním vždy řešte příčinu zanesení

Ne vždy je zanesení filtru pevných částic způsobeno běžným provozem,* a proto před samotnou výměnou je důležité zkontrolovat správnou funkčnost celé pohonné jednotky, obzvláště v případech, kdy k zanesení došlo v podezřele krátkém čase. 

Zde je totiž velké riziko, že samotná výměna filtru je pouze řešením následku jiných závad. Důvody pro zaplnění jsou velmi často problémy systému řízení motoru a jeho následná vyšší produkce sazí, například špatná funkce vstřikovačů, systému přeplňování-turbodmychadlo, systému zpětného vedení výfukových plynů,EGR, a podobně. 
Dále je to u vozů se systémem dodatečného přimíchávání aditiv nedostatečná údržba, kdy aditiva nejsou dlouhodobě doplněna nebo jsou použita jiná aditiva, která neodpovídají předepsané normě. Proto je velice důležitá diagnostika všech senzorů a celé řídicí elektroniky motoru. 

Tou druhou a standardní možností zaplnění filtru je zanesení popílkem, který vzniká spalováním samotných sazí právě při regeneracích,. V tomto případě to snadno zjistíte správnou diagnostikou. 

Řešení je pak jednoduché. Vyměnit opravdu jen filtr. Dodejme jen, že při montáži je nezbytné použít nový montážní materiál, jako závěsné gumy a různá těsnění. Zásadně při montáži nepoužívejte
výfukové pasty a tmely. 

Hrozí ucpání kanálků filtrační vložky. Při manipulaci s filtrem se vyvarujte nárazům, které by mohly poškodit křehkou vložku filtru. 

Po namontování je nutné provést aktualizaci řídicí jednotky příslušným diagnostickým zařízením. 

A v neposlední řadě vyměňte MOTORVÝ OLEJ se specifikací pro vozy s filtrem pevných částic.

Ucpání filtru běžným provozem nastává u starších systémů nejčastěji kvůli majiteli vozu a jeho způsobu jízdy, kdy se mu probíhající regeneraci „podaří“ vždy přerušit. 

Systémy novějších vozidel by ale měly být již skoro „řidiči vzdorné“ a regenerace může probíhat téměř za jakéhokoliv jízdního stavu. Je přerušena pouze velmi krátkou jízdou a vypnutím motoru. Zaplnění filtru dosáhne takové hodnoty, že již nemůže proběhnout regenerace automaticky. 
Jedinou možností pak je nucená regenerace pomocí diagnostiky, ale pokud zaplnění překročí určitou hodnotu, není již možno filtr vůbec regenerovat a je nutné ho vyměnit.

U DPF /FAP filtrů spojených s oxidačním katalyzátorem nikdy nesmíte používat chemii, čistit filtr vysokotlakou myčkou nebo  vysokotlakou párou,protože hrozí poškození oxidační vrstvy jádra katalyzátoru a tím jeho zničení.

Vyfoukávání kanálků,je ideální po předehřátí


V případě použití speciální pece k tomu určené (několik hodin při teplotách kolem 600 °C a více) jde o celkem účinnou metodu. Takto vysoké teploty jsou nutné pro vytvoření konzistentního vypáleného sloupce sazí, který jde vyfoukat.

Profesionální čištění DPF/FAP  filtrů a katalyzátorů,, 

Profesionálně čistíme všechny typy a značky,, 
Z filtru odstraňujeme olej, saze,popel a jine nečistoty. 

Filtry mají vždy po čištění plnohodnotnou 95-100% průchodnost. 
Nejlepší cena 

. Podrobnější informace po telefonu, nebo emailem. 

rimanekmotor@seznam.cz 
tel. 732585580

TOPlist
Záloha na vracení poškozeného turbodmychadla je cena+2000kč Záloha bude vracena PO DORUČENÍ TURBODMYCHADLA NA NAŠÍ FIRMU. Doprava a svoz turbodmychadel,servořízení do 60km zdarma